Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Mon, 10 Jun 2013 10:20:28 -0400
On 6/10/2013 1:12 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:> W dniu 09.06.2013 22:44, rs pisze:

> No ale muszę tam być, nie?

nie musisz. mozesz podac uzytkownikowi namiar na wlasnie utworzone konto i on sam dokonuje dodania komputera.

> No TV akurat liczy liczbę pomagaczy. W najtańszej wersji mogę pomagać
> 100000000000000000000 osób, tylko 1 osobie na raz.

i zapewne bedziesz pomagal tylu osobom.
to taki argument jak provider telefonu mowi ci, ze w jego sieci dostaniesz 1000000000000000 godzin, miesiecznie za free.
rozumiem, ze szukasz dziury w calym. wiec powodzenia. <rs>