[WINNT] wylaczenie aplikacji w xp mode podczas restartu hosta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] wylaczenie aplikacji w xp mode podczas restartu hosta
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sun, 30 Jun 2013 21:02:14 +0100
moze ktos juz obadal temat, na necie nie znalazlem nic konkretnego

w skrocie, mam tryb xp na w7, odpalam w nim program, jezeli zamkne go przyciskiem wszystko gra, maszyna wirtualna sie hibernuje i moge z hostem robic co chce

jezeli jednak mam otwarta aplikacje wirtualna i chce uruchomic ponownie hosta wyskakuje mi okienko ze znaleziono otwarte wirtualne aplikacje i zeby
je zamknac mam kliknac zamknij wszystkie

co bywa dosyc upierdliwe - zazwyczaj okienko wyskakuje po kilku sekundach
i jezeli zapomne na nie zaczekac komp sobie wisi czekajac na reakcje

wiem ze moge ustawic czas po ktorym restart hosta zostanie wymuszony a wszystko co przeszkadza ubite, ale to pewnie zaowocuje posypaniem sie maszyny wirtualnej wczesniej czy pozniej

  • [WINNT] wylaczenie aplikacji w xp mode podczas restartu hosta, m4rkiz <=