Re: [WINNT] Punkty przywracania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Punkty przywracania
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Fri, 28 Jun 2013 18:39:24 +0000 (UTC)
Pawel S. <pawelsmixxx@wp.pll> wrote:

> Piotr B. [pb2004] <p_borkowski@nospamgazeta.pl> typed:

> To wiem, jak rowniez wiem jak sie do nich dostac.
> http://blogs.msdn.com/adioltean/archive/2008/02/28/a-simple-way-to-access-shadow-copies-in-vista.aspx
> Ale nie wiem gdzie one sie fizycznie znajduja na dysku?.

W pierwszej odpowiedzi przecież Ci napisałem. Zmienione bloki snapshotu
lądują w plikach {guid} lub {guid}{guid}.

> Jak pewnie zauwazyles, metoda jest ta sama ;-)

Na Windowsach nowszych od XP nieumiejętna edycja acli tego folderu może
doprowadzić do różnych dziwnych błędów np. Windows Backupu i pewnie nie
tylko. Jak sądzisz dlaczego Microsoft w już w wersji 3.0 z 22 maja 2013
ciągle nie dopisał nowszych Windowsów.

--
Piotr Borkowski