Re: [WINNT] Aktualizacje oprogramowania z poziomu zwykłego użytkownika

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacje oprogramowania z poziomu zwykłego użytkownika
From: Tomasz Sałajczyk <salata@nielubiespamu.konto.pl>
Date: Thu, 27 Jun 2013 07:32:03 +0200
W dniu 2013-06-26 10:45, mariusz pisze:
Witam

Myślę, ze każdy miał podobny problem i pewnie w jakiś sposób go
rozwiązał. Może będzie na tyle miły że podzieli się wiedzą w tym
temacie. Chodzi mi i u aktualizowanie oprogramowania (java, flashpalyer
libreoffice, firefox itp) z poziomu kont zwykłego użytkownika. Bez praw
administratora nie da się tego zrobić. Serwerek mam na linuksie więc w
grę wchodzi jedynie (o ile to możliwe) modyfikacja kont użytkowników.
Czy da się zrobić coś takiego aby wybrane programy użytkownicy mogli
aktualizować sami ? Dodam że chodzi mi o Win XP i Win7 ...

http://wpkg.org/
Na początku jest z tym trochę zabawy ale bardzo przydatne zwłaszcza gdy masz masę komputerów i nie możesz mieć domeny (np. u mnie są jeszcze Windowsy w wersji HE).

--
Serwery są przeciążone…
Prosimy spróbować ponownie za chwilę…