[WINNT] Odczytanie danych z innego programu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Odczytanie danych z innego programu
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Sun, 16 Jun 2013 20:00:43 +0000 (UTC)
Jeżeli to nie właściwa grupa to prosze, sierujcie mnie na prawidłową, bo
przyznam, zen ie wiem jak podejsc do problemu.

Chciałbym napisac program, któy działałby w tle i z uruchomionych programów
(jeden konkretny exe) odczytywał kilka danych takich jak:
- tytuł okna
- wartosc jakiegos konkretnego pola
- inna wartosc z pewnej tabeli wyswietlanej w oknie.

Da sie coś takiego zrobic?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także