Re: [WINNT] W7 - zarządzanie energią

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W7 - zarządzanie energią
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Mon, 10 Jun 2013 20:12:05 +0200

Użytkownik "guciU" <hejme@home.pl> napisał w wiadomości news:kp532s$57c$1@dont-email.me...
Użytkownik "guciU" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kofmuh$17t$1@dont-email.me...

Witam,
jak zmusić W7 HE PL do obsługi zarządzania energią (komputer stacjonarny)?
Komputer obsługuje ACPI, monitor DPMS, a mimo to nie mogę wymusić wygaszania
ekranu ani przejścia w stan uśpienia inaczej, niż: Start > Uśpij.
Na tym samym sprzęcie XP nie było najmniejszego problemu.

NIKT nie pomoże?

http://rtfm.killfile.pl/#brak_odpowiedzi