[WINNT] Windows 7 i dostęp do plików użytkownika standardowego z poziomu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7 i dostęp do plików użytkownika standardowego z poziomu konta Administratora
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Wed, 05 Jun 2013 21:55:35 +0200
Wczoraj rodzice otrzymali paczkę z nowym komputerem a na nim system Windows 7 Professional PL 64-bit. Dzisiaj zabrałem się za jego konfigurowanie, zakładanie kont użytkowników, aktywację w MS, instalowanie dodatkowego oprogramowania (alternatywne przeglądarki, Office, 7-Zip, VLC media player itd.) ale mam pewien problem z kontem standardowego użytkownika i dostępem do jego plików z poziomu konta administratora (konto Administrator zostało utworzone w konsoli uruchomionej jako administrator - komendą "net user Administrator /active:yes" - pierwszego konta użytkownika w systemie, które powstało podczas instalacji i miało ustawione przywileje administracyjne).

Mam teraz w systemie, na ekranie logowania konta: Administrator, User1 (z właściwościami administratora) oraz User2 (konto standardowe). Konto User2 ma na pulpicie ikony po programach zainstalowanych przez Administratora dla wszystkich użytkowników systemu. Nie mogę ich usunąć będąc zalogowanym jako User2. Gdy przelogowuję się na konto Administrator i w Mój komputer przeglądam pliki w folderze Użytkownicy\User2\ to w folderze Pulpit nie ma plików, prócz Desktop.ini, gdy wejdę w Skróty\Pulpit to przerzuca mnie do folderu mojego konta Administrator ze skrótami. Zawartości niektórych folderów użytkownika User2 także nie mogę wyświetlić, bo system raczy mnie komunikatem "Odmowa dostępu" (mimo, że dla całego profilu użytkownika User2, dla jego folderów nadałem zalogowanemu użytkownikowi Administrator pełne uprawnienia, zdejmując tym samym kłódeczkę przy widoku folderu na liście folderów). Podgląd plików ukrytych i systemowych jest włączony.

Jak teraz dobrać się i usunąć te pliki skrótów z konta standardowego użytkownika i dostać do innych bez specjalnych narzędzi?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/