Re: blokada domeny dla przychodz�cych e-maili

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: blokada domeny dla przychodz±cych e-maili
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Mon, 27 May 2013 14:40:31 +0200
U¿ytkownik "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:51a328c6$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...
> Sprobuj jako pozycjê wpisaæ
> *.ru
> i zatwierd¼.
> Chyba mi kiedy¶ zadzia³a³o...
> Chocia¿ dzi¶ tak g³êboko nie blokujê, ilo¶æ spamów po skrzynkach nie
> przekracza progu nadkurwienia spamersk± kurwiszoneri±...
> (po normalnemu znaczy siê, jestem w stanie zdzier¿yæ to, ruch palcami
> ALT-W,Z i po sprawie, ponarzekam tylko, co za kurew mi nasra³a i ju¿, spam
> znika w czelu¶ciach klopa, plonkownicy znaczy siê)

*.ru
Tak ustawi³em regu³ê w pozycji: "Lista zablokowanych odbiorców", ale taki
wpis jest nieskuteczny.
Natomiast bardzo rozbawi³o mnie Twoje okre¶lenienie progowej  ilo¶ci spamu.
Poniewa¿ zasadniczo nie osi±ga on poziomu "nadkurwienia spamersk±
kurwiszoneri±", wiêc przyjmê Twoj± zasadê: ponarzekam i usunê.
Odno¶nie operatora poczty (o2), to na moje pytanie: czy jest mo¿liwo¶æ
zablokowania domeny g³ównej, otrzymujê odpowied¼ dotycz±c± blokady domeny
dwucz³onowej, to znaczy domeny g³ównej z domen± drugiego poziomu; np.
@ruskispam.ru.
Nie wiem, czy wstydz± siê odpowiedzieæ, ¿e blokada samej domeny g³ównej jest
niemo¿liwa.
Dziêkujê i Pozdrawiam
mk

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>