Re: [WINNT] skype zlapanie streamu audio i wideo [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] skype zlapanie streamu audio i wideo [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Fri, 24 May 2013 19:38:48 -0400
On 5/24/2013 5:30 PM, Grzegorz Niemirowski wrote:
rs <no.address@no.spam.info> napisał(a):
wszystko czego oczekuje, to juz napisalem. nie rozumiesz jednak tego,
ze grupa dyskusyjna jest, jak sama nazwa jej sugeruje, do dyskusji.
ktos pyta, ktos poleca bo uzywal, pytek dziekuje i ewentualnie
dopytyje, czy program robi to czy tamto, albo jak sie uzywa itp. ty mi
natomiast sugerujesz instalowanie w ciemno kilku programow i
expretymentowanie, bo sam o tych programach, jak sam wyzej
przyznajesz, nic nie wiesz, czyli dokladnie to czego chce uniknac, i
jeszcze radosnie szczycisz sie tym, ze znalazles cos w googlu.
rozumiesz, teraz na czym polega roznica?

Chciałeś namiary, to dostałeś. Nie napisałeś, że muszą być osobiście
przetestowane.Dlatego nie rozumiem takiej reakcji.

napisalem wyraznie:
"czy moze ktos _polecic_ jakis program czy technike, zeby w miare prosto i stabilnie zapisac rozmowy ze skype?"

mozesz _polecic_, ktorys z tych programow? nie mozesz, bo niby na jakiej podsatawie. nie miales, przeciez z nimi kontaktu. mogles jedynie je wygooglac, co wlasnie zrobiles. dalej nie rozumiesz?

Jeśli uważasz mój post za mało przydatny,

uwazam ze malo przydatny, ale doceniam chec pomocy i odpowiedz w jednak w temacie. dlatego podziekowalem. dla dojasnienia dodam, ze juz dawno te programy znalazlem, jak jeszcze pare innych, tylko oczekiwalem opinii uzytkownika, ktoregos z nich. zwykle pytajac _szczegolnie_ zwracam uwage, zeby odpowiedz byla na podstawie wlasnych doswiadczen. tym razem o tym zapomnialem. no i klops. moja idea uzywania grup dyskusyjnych, to wspolpraca, na zasadzie dialogu w celu szybkiego rozwiazania problemu i mozliwosci dopytania jakby co. potrafilbys odpowiedziec na jakiej moje pytanie, dotyczace tych programow? nie.

Przyznaję, że nic nie wiem i polecam Google, bo nagranie
Skype to nie jest jakieś rocket science. Ktoś chce Ci pomóc, szuka, a
Tobie się włącza alergia na słowo google.

wlacza mi sie alergia jesli, odpowiadajacy zaklada, ze pytajacy nie potrafi uzywac googla.

Wyluzuj i poczekaj na lepsze
posty. To jest grupa dyskusyjna, każdy może napisać coś od siebie.

niestety takie mamy czasy, ze wlasnie kazdy moze napisac, co mu skapnie na klawiature.

program znajduje sobie sam adres adres do pliku, z ktorego stream jest
generowany, za kazdnym razem jak zmienia plik. spytaj autorow programu
jak to jest realizowane. http://wmrecorder.com/about
<rs>
Ja mam do nich pisać? Próbuję Ci pomóc, ale mi to utrudniasz. Ten URL do
streama jest tajny czy jak?

ale ja nie wiem jak to jest zrobione. wazne, ze to dziala i robi to co chce. jednak zauwazylem, ze ciebie to zaintereoswoalo, wiec tym razem, to ja staram sie tobie pomoc. <rs>