[WINNT] nie uruchamia się naprawa systemu F8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] nie uruchamia się naprawa systemu F8
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 15 May 2013 21:41:19 GMT
Miałem kilka przebojów z windowsem 7 na własne życzenie - system działa,
ale został taki problem:
kiedy wchodzę w NAPRAWA SYSTEMU z menu pod F8 wyskakuje błąd o treści mw.
nie można uruchomić, uruchom naprawę z płyty instalacyjnej
status: 0xc000000e
bootowanie się nie powiodło, bo wybrane urządzenie jest niedostępne

No to użyłem naprawy z DVD ale nie pomogło, a w szczegółach naprawy
instalator pisał, że odzyskał scieżkę do (dokładnie nie pamiętam) do D:
\*****.winre czy wim - dziwne to d:, bo mam system na C:, plus "dane" D:,
no i ta mała partycja windowsowa. W zarządzaniu dyskami ta pierwsza jest
aktywna, a c: rozruchowa

Przyczyna to z pewnością to, że instalowałem kilka dystrybucji linuksa
obok windowsa i po jednej miałem małe problemy, bo fixmbr nie działał -
dopiero jak ustawiłem tę pierwszą 100MB partycję jako aktywną, to system
zabootował. Linuksów się pozbyłem.
Poza tym w międzyczasie usunąłem niechcący wszystkie partycje, Testdisk
je odzyskał, jeśli ma to znaczenie - szczęście żadnych danych nie
straciłem.
Podobno bootsect.exe /nt60 SYS /force ma pomóc, ale już jakoś nie mam
ochoty experymentować...