Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Wed, 15 May 2013 11:51:14 +0200
Dnia 2013-05-15 09:57, *Przemysław Ryk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Nie podskoczę - na firmowym 1.6 GB - w domu pewnie więcej, ale nie tak
dużo :)

Może dlatego u Ciebie jeszcze Gromoptak w miarę żwawo działa. ;D

Foldery są dosyć dobrym rozwiązaniem na dużą ilość maili - mały Inbox i
Sent (stare wysłane tez w folderze) to podstawa szybkiego działania :)

O'rly? Bo wiesz - u mnie Inbox w głównym koncie waży 49MB, a Sent - 25MB…

To była taka ogólna uwaga ;)

Ile u Ciebie waży katalog News?
330 MB - czyszczę często i nie trzymam archiwum.

Jeżeli łącze, z którego korzystasz w obu lokalizacjach ma w miarę przyzwoite
parametry, to rozważyłbym synchronizację folderu News z użyciem np.
Dropboxa.

Ma - dropboxa używam - popróbuję zamieszać coś w prefs.js - może uda się to zautomatyzować? :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om