[WINNT] Konkretny model, problem z opcjami nagrywania.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Konkretny model, problem z opcjami nagrywania.
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Fri, 31 May 2013 23:06:22 +0200
Witam,
poproszono mnie o uruchomienie Skype na laptopie Acer Extensa 5220. Jest na nim teraz posadzona Vista (nie lubię, nie ukrywam). Przepiąłem net ze stacjonarnego W7, poszło bez problemu, ściągnąłem i zainstalowałem. W Skype rozmowa testowa (gadanie do siebie 1, 2, 3) i po odsłuchaniu nic w głośnikach. Sprawdzenie systemowego miksera (z tray'a - ikonka głośniczka)- nie ma możliwości wybrania w opcjach urządzeń nagrywających. W panelu sterownia (dźwięki) są 2 mikrofony, jakiś podłączany na panelu przednim (ale tu nic nie jest podłączone) i drugi przez A.. (tu wstawić dwie literki - nie pamiętam).
Sprawdziłem specyfikację sprzętu, podobno ma wbudowany mikrofon.
Sprawdziłem urządzenia (menedżer urządzeń). Z wykrzyknikiem jest tylko kontroler pamięci masowej - tu dam sobie radę. W kontrolerach multimediów jest ok.

Szukałem w google, pytania w temacie są, brak jednak odpowiedzi.
Pomoże ktoś?

Z drugiej strony, jakie są w wypadku tego sprzętu przeciwskazania co do instalacji W7?
(znalazłem odp. dotyczące instalacji sterowników w zgodności z Vista SP2).
Tu też proszę o jakąś pomoc.

--
Artur
0 weeks 1 day 23 hours 0 minutes 21 seconds and 834 milliseconds.