Re: blokada domeny dla przychodz�cych e-maili

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: blokada domeny dla przychodz±cych e-maili
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Thu, 30 May 2013 10:57:16 +0200
Informujê, ¿e ju¿ powinno byæ  OK.
Wykona³em najpierw dok³adn± higienê dysku, to zanaczy: scan a/v,
malwarebytes, spybot, defragmentacja, usuniêcie zbêdnych plików itp.
Potem wykonywa³em nastêpuj±ce testy:
Z drugiego konta, którego jestem posiadaczem (gmail.com) wysy³a³em do siebie
na konto  o2.pl
testowe wiadomo¶ci, ustalaj±c wcze¶niej ró¿ne regu³y wiadomo¶ci i obserwuj±c
efekt.
Okaza³o siê, ¿e stosuj±c radê Grzegorza:
Kiedy w polu Od:   .com
Akcja: usuñ j± z serwera,
wiadomo¶æ wys³ana z gmail.com do o2.pl nie dosz³a. Regu³a zadzia³a³a.
Czemu wcze¶nie nie zadzia³a³a, za ma³a jest moja g³owa, ¿e by to poj±æ.
Niech bêdzie, ¿e co¶ mia³em "namieszane"
S±dzê wiêc, ¿e identyczna regu³a dla domem .ru i .cz musi zadzia³aæ.
Za udzielane porady, Wszystkim serdecznie dziêkujê.
Pozdrawiam