Re: blokada domeny dla przychodz�cych e-maili

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: blokada domeny dla przychodz±cych e-maili
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Tue, 28 May 2013 09:08:01 +0200
U¿ytkownik "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:51a3c171$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...

> U¿ytkownik "kmark" <markotar@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
>
> Zgadzam siê z Grzegorzem. Daj znaæ o efektach. Ja filtrowaniem przerzucam
> sobie automatycznie okre¶lon± pocztê do okre¶lonych folderów. M.in. ¶mieci
> od dostawców skrzynek pocztowych l±duj± w dedykowanym temu folderze, a
> potem sobie robiê ctrl-a i klawisz DEL :)

Te¿ tak robiê z ze ¶mieciami z kont, na których mam za³o¿one skrzynki
pocztowe. Wola³bym, aby te wiadomo¶ci  nie by³y pobierane z serwera i tam
usuwane, ale to chyba niemo¿liwe.
Teraz dodatkowo doda³em regu³y .ru.
Obie zawieraj±: "Kiedy w polu od" . Tu wpisa³em:   .ru
Natomiast akcjê wybra³em:
w pierwszej regule: nie pobieraj jej z serwera
w drugiej: usuñ j±
Ta pierwsza regu³a chyba nie zadzia³a, bo wydaje mi siê, ¿e jest
przeznaczona dla u¿ytkownika koñcowego w jakiej¶ wewnêtrznej sieci.
Ale wpisa³em j±, bo moja wiedza w tym temacie jest za skromna.
Oczywi¶cie, ¿e o wynikach powiadomiê.
Pozdrawiam
mk