Re: [WINNT] skype zlapanie streamu audio i wideo [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] skype zlapanie streamu audio i wideo [cross]
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 24 May 2013 22:12:11 +0200
rs <no.address@no.spam.info> napisał(a):
szykuje mi sie pare rozmow na skypie, z ciekawymi ludzmi, wiec chcialbym to zarejestrowac na wideo. robilem wczesniej rozne lapanie ekranu i streamu po interface sieciowym, ale moze jest jakies narzedzie, ktore mozna podlaczyc bezposrednio do skype, zeby przechwycic oba video/audio streamy, do dwoch roznych plikow. sumujac. czy moze ktos polecic jakis program czy technike, zeby w miare prosto i stabilnie zapisac rozmowy ze skype?

Masz wszystko w sklepie Skype:
http://shop.skype.com/apps/Call-recording-audio-video/SuperTintin-Video-Call-Recorder.html
http://shop.skype.com/apps/Call-recording-audio-video/Evaer-video-recorder-for-Skype.html
http://shop.skype.com/apps/Call-recording-audio-video/AthTek-Video-Call-Recorder.html
Google nie gryzie :)

a tak przy okazji. czy moze ktos zna program do zlapania audio steramu, po interface sieciowym, jak to robi z wideo np. taki WMRecorder? sytuacja jest taka. jest strona z dostepna gigantyczna masa dzwiekow, loopow, muzyki, jingli itp. udostepnionych w taki sposob, ze po zakonczeniu odtwarzania jednego, wlacza sie nastepny plik. oczywiscie moge je ponagrywac jeden za drugim, ale to mi zajmie fafset lat, wiec potrzebuje narzedzia, ktore pozwolilo mi sciagnac cale, albo czesc tego archiwum, do pojedynczych plikow. czy zna ktos cos takiego.
z gory dzieki za pomoc. <rs>

Ale jak do pojedynczych plików? Skąd to narzędzie ma wiedzieć kiedy się kończy jeden dźwięk a zaczyna drugi, skoro to jest jeden strumień? Generalnie VLC.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/