Re: [WINNT] dwa windowsy jeden dysk + ukrywanie partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dwa windowsy jeden dysk + ukrywanie partycji
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Fri, 24 May 2013 16:37:09 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości banehcavwhb9.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:banehcavwhb9.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Różne są sposoby, różne uwarunkowania. Próbuję znaleźć wolny dysk, wtedy da
się przebadać rzecz.

Miejsca na obecnie posiadanym na testy pod jakimś VMware czy MS Virtual PC
nie wygospodarujesz? :)

Jeśli się z tym upchnę, to być może i tak to wypróbuję. Ja mam miejsce na dużej maszynie, lecz jest zajęta... (chyba, że uda się całą mwirtualną położyć bez restartowania systemu, to wtedy zrobię badanie) spróbuję przyspieszyć. Laptop odpada, bo jest ciut za wolny i za mało pamięci (1G6/768RAM), oraz miejsca na dysku (26GB, XP może wejdzie, ale chyba nawet trial Siódemki nie bardzo, skoro dwa razy).