Re: [WINNT] dwa windowsy jeden dysk + ukrywanie partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dwa windowsy jeden dysk + ukrywanie partycji
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Thu, 23 May 2013 13:55:10 +0200

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:519dfa85$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...
Wyłącz zbędny dysk z poziomu systemu, patrz: HKLM/System/MountedDevices/Offline/DosDevices

Ale tu chodziło chyba o partycję, leżącą na tym samym dysku, nie o osobne urądzenie fizyczne...? Bo wtedy wiadomo, wystarczy start - uruchom - devmgmt.msc i PPM na urządzeniu "wyłącz"... Oczywiście zatwierdzenie - i już. A partycję, to diskmgmt.msc, PPM na partycji... a dalej już opisałem.

 Może jednak  poczytasz jak to działa?

Działa na literkę. Co w sytuacji partycji bezliterkowej?
Przebadam, jak będę mieć wolną maszynę do tego.