Re: [WINNT] Windows 7 - wyszukiwanie plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 - wyszukiwanie plików
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Wed, 22 May 2013 15:10:09 +0200

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:knib84$mpi$1@news.task.gda.pl...
Mam wrażenie, że szukanie plików w Windows 7 jest dramatycznie okrojone.

Czy da się szukać np. plików "starszych niż", albo nie przeszukiwać zawartości plików, tylko same nazwy?

Dla mnie niezastąpiony w tym jest Total Commander - ma całkiem przyzwoite, a przede wszystkim, przewidywalne narzędzie do tego. Po wielkości, po dacie, po zawartości, po nazwie, hex, ascii, także po braku szukanej sekwencji w pliku (kilka razy bardzo się przydało - wyłuskać kilkaset uszkodzonych JPGów...), po atrybutach nie kojarzę - konieczność takiego szukania mam bardzo rzadko (update - jest i szukanie po atrybutach, teraz przyuważyłem, także atrybut kompresji i szyfrowania w NTFS), wyrażenia regularne... oczywiście, także szukanie dubletów i możliwość ich selektywnego kasowania. Można też skorzystać z wtyczek, jedna jest już zainstalowana "fabrycznie", polecam, wyłuskuje całkiem przyzwoicie, choć rzadko jest konieczność aż tak dogłębnego szukania, jak np. po czasie ostatniego dostępu... (A reguły wyszukiwania można łączyć)

Oczywiście, są też inne, niż Total Commander narzędzia (UGD) :)... ale TC jest IMHO na tyle dobry, że nawet przy dogłębnych szukaniach nie musiałem go "zdradzać". ALT-F7 i do wyboru, do koloru...