Re: [WINNT] Format /C/D w XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Format /C/D w XP
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Mon, 6 May 2013 11:23:10 +0200

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:km7pv8$fsb$4@node2.news.atman.pl...
Nie potrafię ci powiedzieć, czy skorygowanie geometrii przy obecnym na dysku Linuksie, nie uziemi go.

Dzięki za link. Uziemi Linuksa czy cały dysk? Zresztą nieważne, jestem

Linuxa. Nie wiem, czemu nie w każdym przypadku to się tak rozjeżdża.

gotów zaryzykować - powiedz czym, jakimi narzędziami mogę skorygować tą geometrię dysku? Bo to najprawdopodobniej o nią chodzi w tym przypadku.

TestDisk.