Re: Windows 7 x64 Pro - diagnoza czemu długo wstaje?

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 29 Apr 2013 20:08:02 +0200

W dniu 2013-04-29 20:02, Irokez pisze:

> Problem z wydajnością dysku? hmm.. na jednym system, na drugim
> ustawiony SWAP ale go raczej nie używa przy 8GB RAM'u. Poza tym po
> uruchomieniu systemu działa wszystko jak rakieta ;)
>
> Klucz EnableSuperfetch jest ustawiony na 3. To sprawdzałem już wcześniej
>
> Ale co do 1015, pisze że działa, tylko:
> Podsumowanie wydajności funkcji ReadyBoot:
> Liczba operacji odczytu We/Wy: 35557
> Odczyt We/Wy (bajty): 1002764800
> Liczba trafień w pamięci podręcznej: 0
> Trafienia w pamięci podręcznej (bajty): 0
> Trafienia w pamięci podręcznej (procenty): 0
> [...]

Tak jakby coś się włączało i wyłączało...
Zajrzałem do archiwalnych i właśnie raz jest po 0 a innym razem:

Podsumowanie wydajności funkcji ReadyBoot:
      Liczba operacji odczytu We/Wy: 41280
      Odczyt We/Wy (bajty): 1096786944
      Liczba trafieÅ„ w pamiÄ™ci podrÄ™cznej: 19800
      Trafienia w pamiÄ™ci podrÄ™cznej (bajty): 475328512
      Trafienia w pamiÄ™ci podrÄ™cznej (procenty): 0.479651162790698
      Czas pobierania z wyprzedzeniem danych rozruchu (mikrosekundy):
34279912
      Czas pobierania z wyprzedzeniem danych rozruchu (bajty): 589201408
      Liczba operacji pobierania z wyprzedzeniem danych rozruchu: 11832

--
Irokez