Re: Zakup Windows 7

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Mon, 29 Apr 2013 12:35:42 +0200

Użytkownik Wojciech "Spook" Sura napisał:

> Możesz sam być swoim klientem. W praktyce oznacza to tylko tyle, że sam
> sobie musisz świadczyć support w sprawach związanych z systemem
> operacyjnym i że nie możesz przenieść systemu z komputera na komputer
> (przy czym dla MS w tej kwestii komputer ~= płyta główna)

Według Microsoftu nie możesz gdy mowa o Windows 7. Wyraźnie o tym pisze
w linku nr. 1, który podawałem. Sam sobie możesz używać wersji OEM tylko
w ramach Licencji na użytek osobisty i tylko gdy mowa o Windowsie 8.
Oczywiście zachodzi tu kwestia czy takie zapisy licencji są zgodne z
polskim prawem.

--
Piotr Borkowski