Re: konwersja *.flac=> mp3

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Sun, 28 Apr 2013 23:35:16 +0200

W dniu 2013-04-28 21:34, dcim24 pisze:
> Czy możecie podpowiedzieć program konwertujący *.flac=> mp3 w miarę
> bezstratny pod względem jakosci? Wiem, że tego rodzaju programów jest
> dużo, ale eksperymentowanie metodą prób i błędów mnie nie pociąga --

XMedia Recode. Nie wymaga instalacji (jest w wersji "portable", działa
prosto z folderu) i ma wszystko, co trzeba (a nawet więcej). Link -
<http://www.xmedia-recode.de/download.html> Strona jest tylko po
niemiecku, ale program działa w języku angielskim, niemieckim, jak też i
polskim (wykrywa ustawienia systemowe i w programie nie trzeba zmieniać
języka). Polecam.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/