Re: Windows 7 x64 Pro - diagnoza czemu długo wstaje?

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri, 26 Apr 2013 21:15:51 +0200

Użytkownik Irokez napisał:

> No dobra
> Dziś odpaliłem komputer, poczta i net jak zwykle.
> Wysłałem sobie po BT z komórki zdjęcie.
> No i od tego momentu mam z powrotem to samo.
> Tylko już ten analizator od MS po uruchomieniu nie pisze o wyłączaniu
> jakiejś usługi i po puszczeniu analizy się nie naprawiło.
> Odinstalowałem BT ale to nic nie dało.
>
> BT to taki na USB interfejsik.
>
> No i chyba reinstalka tylko teraz już czeka.

Jeśli po spakowaniu najnowszy plik etl ma akceptowalną dla Ciebie
wielkość do shostowania w jakiejś chmurze podaj link. Ewentualnie utwórz
za pomocÄ… analogicznych komend pliki summary.xml, pnp.csv, services.csv
i bootprefetch.xml
Komendy (dla parametru -i podstaw nazwÄ™ pliku etl z trzeciego startu
analizy zamiast boot_1.etl):
cd "ścieżka do katalogu z plikami etl"
xperf -i boot_1.etl -o summary.xml -a boot
xperf -i boot_1.etl -o pnp.csv -a pnp
xperf -i boot_1.etl -o services.csv -a services
xpref -i boot_1.etl -o bootprefetch.xml -a bootprefetch

--
Piotr Borkowski