Re: Windows 7 x64 Pro - diagnoza czemu długo wstaje?

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Thu, 25 Apr 2013 20:00:05 +0200

W dniu 2013-04-23 21:23, Piotr B. (pb2004) pisze:

> Zdarzenie nr 100 z dziennika Diagnostics-Performance w widoku
> szczegółowym dla ogólnego oglądu i Windows Performance Recorder z tego
> pakietu:
>
> 1. http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30652

A co robi ten Windows Performance?
Zainstalowałem z pakietu tylko to bez całego 5 giga reszty.
Stwierdziło, że musi wyłączyć jakąś tam usługę do poprawnej pracy,
zrestartowało.
Restart trwał jak zwykle dłuuugo, potem pulpit z odliczaniem 2 minut,
restart i już następne boot'y system wstaje jak nowo narodzony.

Samych wykresów to już za bardzo czytać nie potrafię, nic mi nie mówią
dlaczego dysk mielił jak wściekły a kręcące się kółko zatrzymywało się.

--
Irokez