Re: prawa programu w xp.

Autor: jg <fake_at_fake.pl>
Data: Wed, 24 Apr 2013 21:43:02 +0200

Dnia Tue, 23 Apr 2013 13:24:03 +0200, PM napisał(a):

> A czy serwer FTP ma ustawione prawo do nadpisywania?
> Co robi jako serwer ftp?

chyba namotalem. piszac wyzej slowko 'serwer' nie mialem nigdzie na mysli
serwera ftp, a mialem na mysli serwer plikow, na ktorym jest udzial.

wiec raz jeszcze wszystko opisujac - kompik z win xp i na userze z prawami
admina uruchamia sie program np. ksiegowy. ten program ksiegowy odpala
klienta ftp i sciaga se plik z zamiejscowego serwera ftp i wrzuca ten plik
na udzial zlokalizowany na serwerze w sasiednim pokoju (tez xp).

no i program ksiegowy nie potrafi se zastapic pliku (ale zapisac nowy plik
potrafi, wiec chyba ma problem z usuwaniem plikow), podczas gdy poza
programem user na kompie moze wrzucac/zastepowac pliki do udzialu dowolnie.

dla mnie ewidentnie wina programu i uprawnien z jakimi jest wywolywany
program (czy tez klient ftp, tego nie wiem). jak myslicie?

--
jg