Re: Jak zamapować dysk sieciowy w W8?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sat, 13 Apr 2013 23:21:32 +0200

W dniu 2013-04-13 20:29, Tomek GÅ‚owacki pisze:

> Jak zapamiętasz poświadczenia to będzie działać. Fakt, że od razu po
> odpaleniu systemu dyski są "niedostępne" ale chwilę później same się
> pojawiajÄ….

Co oznacza ta "chwila później"? Czekałem pół godziny i po tym czasie
znów się pyta o login i hasło :-( Niestety poświadczeń (masz na myśli
login/hasło?) nie pamięta - przynajmniej poprzez zaznaczenie checkboxa w
oknie logowania. To pamiętanie działa tylko przy połączeniach kablowych.
Jeśli połączenie nie będzie dostępne przy starcie - to kaplica. Tak to
działa u mnie :-(

--
Pozdrawiam
Marek