ROZWIAZANE - [WIN7] - Wylaczenie monitora powoduje przemieszcza sie el. pulpitu

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sat, 13 Apr 2013 22:54:04 +0200

Użytkownik "doom3" <doom3mk_at_o2.pl> napisał w wiadomości

Dzieki wszystkim za inspiracje i energie do dzialania :) Od 3 tygodni mialem
sie za to zabrac, ale jakos mi sie nie chcialo ;)

Problem okazal sie byc w pewnym sensie sprzetowy. Monitor mial ustawienie,
aby wykrywal sygnal wejscia recznie, czyli po przelaczeniu mu analog/digital
wybierane bylo odpowiednie wejscie video.

Problem w tym, ze podlaczony jest tylko jeden kabel czyli DVI, wiec nie mial
innych sygnalow, aczkolwiek generowalo to jakis problem, nie wiem, byc moze
jest to jakis bug w FW monitora.

Po przelaczniu na wybor wejscia AUTO w monitorze - wszystko dziala bez
problemu, pozycje okien zostaja na miejscu, ikony rowniez.

Dzieki i pozdrawiam.

--
doom3