Menu Wyślij do pod Windows 8

Autor: Wojciech Sura <spook.no_at_spam.op.pl>
Data: Thu, 11 Apr 2013 11:29:04 +0200

Hej!

Zanabyłem sobie niedawno notebooka z Windows 8 i w menu "Wyślij do" nie
mam "Archiwum skompresowane (zip)". Prawdę mówiąc, jest tam tylko "Adresat
poczty". Czy to jest normalne w Win8? Najczęstszym sposobem, w jaki
wykorzystywałem tę funkcjonalność było wrzucenie plików na pulpit,
skompresowanie i np. wysłanie albo wepchnięcie na FTP. W tej chwili muszę
otworzyć eksplorator, przejść do pulpitu, odnaleźć pliki, które chcę
skompresować i klepnąć "Udostępnij | Zip". Mało efektywne (jak, zresztą,
większość Win 8 :-/ )

Pozdrawiam -- Spook.