Re: Bat - dziwne zachowanie

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon, 8 Apr 2013 22:58:04 +0000 (UTC)

Osobnik posiadaj±cy mail gnthexfiles_at_poczta.onet.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

> Nic nie zrozumia³em. Modyfikujesz plik BAT w czasie jego dzia³ania? Co
> w ogóle rozumiesz przez refresh? Jak ten kod ma dzia³aæ w teorii a jak
> dzia³a w praktyce?

Tak, modyfikuje w czasie dzia³ania.
Przyk³adowo czas jednego pe³nego cyklu to 2 godziny, ja modyfikuje plik bat
i chcia³bym aby nowa petla by³a juz na nowym kodzie.
Oczywi¶cie mogê zamkn±c bat i pu¶ciæ od nowa, ale wtedy ponownie robi czê¶æ
operacji a tego chcê unikn±æ.

Dotychczas odczytanie nowego kodu osi±ga³em poprzez wywo³anie w ostatniej
linijce %0 czyli bat wywo³ywa³ samego siebie.

Teraz tak nie dzia³a, poniewa¿ bat nie reaguje na %0 i wykonuje sie dalej
czyli:

JEST DZIALANIE

:start
definicja zmiennych

set /a i=1
:miejsceA
set msc=miejsceA
set koniec=10
call GL_PROGRAM

set /a i=1
:miejsceB
set msc=miejsceB
set koniec=20
call GL_PROGRAM

%0 - TUTAJ NIE MA REAKCJI (???)
I DZIALA DALEJ WYCHODZ¡C POZA ZAKRES LICZNIKA %i% czyli wykonuje sie dla
i=21 i dalej

:GL_PROGRAM
jakie¶ dzia³anie
set /a i=%i%+1

if not %i%==%koniec% goto %msc%

:EOF

P.S. W poprzednim po¶cie linijka "set /a i=1" by³a oczywi¶cie w z³ym
miejscu - poprawi³em.
No i w przedostatniej linijce doda³em NOT...
Sorry, pisanie kodu z g³owy ¶rednio mi idzie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")