Re: Dziwny problem z instalacjÄ… systemu.

Autor: Marek <kosmos_at_berdzyczow.pl>
Data: Mon, 08 Apr 2013 23:35:35 +0200

> Nie jest to nic nowego ani dziwnego.

Myślę, że miałbyś rację gdybym usiłował instalować wersję WIN8 Pro
"brendowaną" dla HP, to laptop miałby szansę nie wołać o podanie klucza.
Ja natomiast usiłowałem instalować ten system z płytki przeznaczonej dla
nowych "składaków". A może w "8" klucz wprowadza się podczas aktywacji
systemu i dopiero wówczas uzyskuje się wymaganą wersję systemu określoną
w kluczu? Może jeszcze ktoś nam oznajmi jak to jest w rzeczywistości.

--
Marek