Re: Bat - dziwne zachowanie

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon, 8 Apr 2013 20:50:10 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail gnthexfiles_at_poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Nie podałeś ani jednej linijki kodu...

Bo tu kod nie ważny... chyba...

Pytanie jest takie: na jakiej zasadzie działający bat uaktualnia swój
skrypt po zmianie zawartości pliku bat?

Dotychczas robiłem to tak:

for /l %%i (1,1,10) do (
cos tam
)

%0

I każdorazowe wywołanie ponownie swojej nazwy powodowało odswieżenie
zawartości pliku (tak myśle, bo czasami miałem wrażenie, że odswieżało się
juz po zapisie a pełna petla trwa np. godzine)

Teraz mam tak:

:start
definicja zmiennych

:miejsceA
set msc=miejsceA
set koniec=10
call GL_PROGRAM

:miejsceB
set msc=miejsceB
set koniec=20
call GL_PROGRAM

goto start

:GL_PROGRAM
jakieś działanie
set /a i=1
set /a i=%i%+1

if %i%==%koniec% goto %msc%

:EOF

W jaki sposób po zmianie treści pliku BAT nastąpi refresh treści
wykonywanego bata?

Dlaczego w tym prypadku nie działa ponowne wywołanie bata poprzez %0
zamiast goto start?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")