Dziwny problem z instalacjÄ… systemu.

Autor: Marek <kosmos_at_berdzyczow.pl>
Data: Mon, 08 Apr 2013 18:05:19 +0200

Laptop HP Pavilion g6 (z salonu operatora komórkowego) jest oferowany z
Win8, a ponieważ powinien pracować logując się do sieci z domeną to jest
konieczna zmiana systemu na Win8 Pro. Zanim będzie kupiony nowy system
postanowiłem "obwąchać tą 8" i skorzystałem z posiadanej płyty
instalacyjnej Win8 Pro dla nowych komputerów, celem przeinstalowania
systemu. Wywaliłem dotychczasowe partycje, utworzyłem nowe,
sformatowałem je i kontynuowałem instalacje. Pierwsze moje zdziwienie to
brak pytania o "numerki klucza", drugie to dalszy brak po pierwszym
uruchomieniu. Maksimum mojego zdziwienia to fakt instalacji systemu
Win8, ale nie w wersji Pro tylko "zwykłej". Dlaczego nie jest możliwe
przeinstalowanie tego systemu? Zadzwoniłem do HP, ale zero pomocy bo oni
nie wspierajÄ… zmiany systemu operacyjnego.
ProszÄ™ o pomoc.

--
dziękuję i pozdrawiam
Marek