Re: czy przebudować MBR

Autor: Barnaba <l.prv_at_vp.pl>
Data: Sun, 7 Apr 2013 17:10:29 +0200

Dziękuję za dotychczasowe wskazówki, problem jednak wydaje się mieć
charakter sprzętowy (tzn. coś na płycie głównej źle popodłączane).
Wykonałem z konsoli Fixmbr, potem Fixboot - nadal bez rezultatu.
Pozostaje mi tylko zatem wezwać informatyka.
LechD

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:51617ddc$0$1261$65785112_at_news.neostrada.pl...