Re: Przeniesienie Program Files, Users, i... Windows na innÄ… partycje

Autor: Piotr C. <piotr_at_mabanana.com.delete.pl>
Data: Sat, 6 Apr 2013 23:58:24 +0200

On Sat, 6 Apr 2013 20:14:22 +0200
"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Niektóre katalogi na pewno można przenieść bezboleśnie, pytanie tylko które.

No więc nie jest to jednak takie łatwe, przeniosłem Program Files (poleceniem xcopy /s /e /h /b /o /k - bez tego albo nie przenosi wszystkich plików, albo skopane uprawnienia lub linki). Zrobiłem symlinki tymczasowo (tylko podmienić nazwy), potem wystartowałem mini XP z USB żeby zaktualizować te linki ale... XP ich nie widzi.

Skopiować Users też nie jest łatwo, bo wywala się na pliku ntuser.dat. Chyba sobie dam z tym spokój narazie, gryzie mnie jednak ten temat bo w razie zgubienia / kradzieży laptopa mam tam prywatne dane i zdjęcia (soft o dziwo w miare legalny) - a sporo podróżuje.

Co jeszcze moge zrobić żeby jednak bootować z dysku, który jest natywnie widoczny dla windowsa / linuksa, ale bootowanie nie obsługiwane w biosie? Czy MBR dysku /sda może odwoływać się do /sdb? To by też rozwiązało sprawe...

pozdrawiam