Re: nie mogę zainstalować systemu

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 5 Apr 2013 18:36:21 +0200

"Jacek Maciejewski" napisał:

> No to jak wytłumaczysz fakt że kiedy płytka instalacyjna
> jest w napędzie to XP rusza a kiedy brak to nie chce?

To się okazało później.

> IMO tylko tym że kopia na dysku jest
> niedobra a umie skorzystać z kopii na CD.

Coś ma pomieszane z kolejnością napędów, pomimo, że aktualnie ma tylko
jeden. Cholera wie, co było podpinane w czasie wypożyczenia, czy nie ma
np. wbudowanego czytnika kart z zapomnianym wkładem - przyczyn może być
wiele. Ja zresztą już się trochę pogubiłem, bo pojawiają się nowe wrzutki
z innymi nickami i nie bardzo wiadomo, czy wałkujemy tu jeden i ten sam
problem czy może dwa ;->

JoteRE