Re: nie mogę zainstalować systemu

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 5 Apr 2013 15:58:36 +0200

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:515ed4a1$0$1216$65785112_at_news.neostrada.pl...
> Podmiana pliku hal.dll na jego kopię - ale *trzeba jeszcze wiedzieć* na
> *którą kopię*. Plików HAL jest więcej, trzeba wybrać ten który w
> zależności od wykrytego procesora oryginalnie został skopiowany przez
> instalatora do katalogu System32. Znajdziesz je w katalogu
> C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\, a różnią się nazwami: hal.dll,
> halacpi.dll, halaacpi.dll itd. Wystarczy go przekopiować zmieniając mu
> nazwÄ™ na Hal.dll.

Trenowałem to kiedyś z NT4 (nakładałem możliwość automatycznego wyłączenia
kompa i coś się jorgnęło w trakcie), trochę mi się kojarzy, że awaryjnie,
można na początek przekopiować ten najprostszy, a potem ewentualnie
dopieszczać, podmieniając na poszczególne wersje. Mnie chyba 3, czy 4
spróbowana zatrybiła i wyłączało ślicznie.