Bat - dziwne zachowanie

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri, 5 Apr 2013 11:02:28 +0000 (UTC)

Mam mały problem z batem.

Mianowicie mam kilka ciągle włączonych batów, które robią coś w pętli.

Czasami jednak chciałbym wstrzymać ich działanie.
Dotychczas robiłem to poprzez kliknięcie w okno cmd ale przy większej
ilości okien jest to kłopotliwe.

Wymyśliłem wiec, ze wstawie w program dodatkowe sprawdzenie czy na pulpicie
jest jakis plik a jak bede chciał zatrzymać, to po prosut wstawie taki plik
na pulpit.

Wpisałem wiec do bata linijki:

:blad
if exist "new text document.txt" goto blad

I działa.

Ale:

Wszystko dzieje się w pętli:

for /L %%i in (1,1,100) do (

:blad
if exist "new text document.txt" goto blad

włączenie_programu_z _uzyciem_parametru_%%i
)

I niestety po usunięciu pliku czyli ponownym włączeniu działania bata ten
nie pamięta już parametru %%i i kończy działanie pętli.

Dlaczego tak się dzieje i jak temu zapobiec?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")