Re: Windows 7 - jak pogodzić AERO i ładne odtwarzanie filmów?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed, 3 Apr 2013 23:04:44 +0200

Marcin N in news:kjeqh1$9ov$1_at_news.task.gda.pl
> Mam kłopot z filmami w Win7.
> Po zainstalowaniu dowolnego packa kodeków wszystkie filmy skalują się
> gównianie. Dopóki ogląda się w skali 1:1 - obraz wygląda jak trzeba, ale
> gdy tylko zmieni się wielkość - zaczynają się poszarpane krawędzie i
> brzydko przeskalowane piksele.
> W ferworze walki odkryłem, że jest to powiązane z aero - wystarczy je
> wyłączyć i obraz zaczyna wyglądać w filmach jak należy.
> Czy da się jednak pogodzić jedno z drugim? Skoro już wymyślili to aero to
> niech sobie jest, ale niech nie psuje filmów.

sprobuj: http://mirillis.pl/pl/products/splash.html - rewelacja (ale nie
dziala jeszcze na dvd na przyklad :)
(daje rade filmom, ktore tnÄ… sie nawet w kmplayerze, videolan, mpc-hc, etc)

a drugim, ktory podpowiem, to oczywisty
http://www.dobreprogramy.pl/KMPlayer,Program,Windows,12538.html

jesli na tych dwoch pojdzie zle, to (najprawdopodobniej) cos z
systemem/kodekami....