Re: Windows 7 - jak pogodzić AERO i ładne odtwarzanie filmów?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed, 03 Apr 2013 18:09:51 +0200

W dniu 03.04.2013 16:52, Przemysław Ryk pisze:

> http://mpc-hc.org/

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Swoją szosą, w czym takie narzędzie jest lepsze od VLC? Ja osobiście
jestem wielbicielem VLC, choć parę rzeczy mi w nim brakuje, jak choćby
podwójne skróty klawiszowe oraz pojawiający się po najechaniu na dolną
krawędź przewijak (w trybie FS)

--
Przemysław Adam Śmiejek