Re: Windows 7 - jak pogodzić AERO i ładne odtwarzanie filmów?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Wed, 3 Apr 2013 13:52:51 +0200

>Karta graficzna: Radeon HD 5750, najnowsze sterowniki. Odtwarzacz: różne,
>na przykład Cinema Player (mój ulubiony) albo Windows Media Player.

Czyli raczej to nie wina sterowników chyba że skalowanie działa prawidłowo
na sterowniku z Windows Update.

> Kodeki: all in one, ffd show, jakiÅ› jeszcze kobylasty zestaw z nazwÄ…
> "hyper". Na każdym zestawie ten sam efekt brzydko przeskalowanych pikseli.

Pytałem się o kodeki użyte do zakodowania wideo. Zakładając że są to h264
lub xvid odinstaluj codec packi i wypróbuj wtedy jak odtwarza WMP za pomocą
dostarczonych z Windowsem.

--
Piotr Borkowski