Re: skydrive - Å‚Ä…cze

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 30 Mar 2013 21:09:04 +0100

Użytkownik Piotr B. (pb2004) napisał:

> Jak już pisałem tylko gdy jest nieużywane. Zresztą nie musisz wierzyć mi
> na słowo. Przeczytaj choćby na wikipedii artykuł o Background
> Intelligent Transfer Service, którego to aplikacja Skydrive używa do
> transferu plików.

No wlasnie, tyle teoria :) Zteoria nie bede sie sprzeczal. Fakty sa
takie. Ile razy wrzuce cos duzego i duzo (mam 25GB do dyspozycji) to...
moge isc na kawe, bo SkyDrive spowolni wszystko co szlo przed jak i w
trakcie gdy zaczyna dzialac.

Moze to tylko w moim przypadku, bo mam W7 pro 64bit, I akurat przy mojej
konfiguracji tak sie dzieje.

Co nie zmienia, iz jestem zywym przykladem, ze "teoretycznie nie zapycha
lacza" u mnie w praktyce nie dziala :)

I z kolei nie masz z tym co polemizowac, bo ile teori nie przedstawisz
"jak to teoretycznie dziala", to nie rozwiaze to realnie pojawiajacego
sie u mnie problemu.

:)