Re: Jak nie zapisywać cookies w FF i IE?

Autor: Ella <Ella_at_Ella.com>
Data: Sat, 30 Mar 2013 10:50:49 +0100

Dzięki za odpowiedzi.

> Dla firefoxa i chrome:
> http://lubieciasteczka.tumblr.com/
W FF 14 rozszerzenie Adblock Plus 2.2.3 miałam i mam,
a także zaznaczyłam dzisiaj rano w FF -> Prywatność
"Informuj witryny, że użytkownik nie chce być śledzony".
Mimo to w FF -> Prywatność -> Usuń pojedyncze ciasteczka
i usunięciu wszystkich, ciągle nowe ciasteczka są dopisywane.

> http://cdn.ghacks.net/wp-content/uploads/2011/03/firefox-4-cookies.jpg
> http://www.ghacks.net/2011/03/09/configure-firefox-to-delete-all-cookies-on-exit-but-select-ones/
Pokazane na powyższych stronach formularze w wersji FF 14 wyglądają
inaczej i zaznaczonych tam opcji nie ma.

Pozdrowienia
Ella