Re: Spolszczenie Windows7 Starter

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Thu, 28 Mar 2013 21:22:46 -0000

"z" <zch28_at_usunwp.pl> wrote in message news:kj1a1l$64e$1_at_news.task.gda.pl...
> Zacytowałeś licencję i słusznie. Chciałbym jednak jeszcze usłyszeć komentarz w
> kontekście prawa polskiego i czy za "spolszczenie" systemu grozi mi coś od
> polskich organów. Bo jak wiadomo w licencjach można sobie pisać wszystko ;-)

czysto teoretycznie sciagasz program (pakiet jezykowy) nie posiadajac
licencji na jego wykorzystanie, a jak wiadomo akurat programy sa chronione
bardziej niz multimedia wszelakie, w praktyce watpie zeby ktokolwiek
wykazal jakies zainteresowanie ta sprawa w dowolnych okolicznosciach...

z drugiej strony jezeli nie potrzebujesz tam jakiegos softu windowsowego
to moze warto popatrzec na ubuntu?