Spolszczenie Windows7 Starter

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Thu, 28 Mar 2013 07:12:04 +0100

Dostałem zadanie dostosowania laptopa z Windowsem7 Starter do polskich
warunków :-) Ma być po polsku będzie używać dziecko.
Wszystkie opcje ładnie przestawione, ustawienia języka z pośród wielu
innych wybrane, restart i system dalej po angielsku.
Robiłem tak wiele razy na wersji testowej w7 od MS na maszynie
wirtualnej. Może to zła analogia jest a może jest to kolejna ułomność
Startera. Da się to zrobić? Wolałbym zbyt pochopnie nie wywalać tego
systemu :-)