Pity od IPS i the bat

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed, 27 Mar 2013 17:11:24 +0000 (UTC)

Zrtobiłem coś głupiego - mianowicie w programie ze strony Pity.pl wybraŁEM
OPCJĘ - WYŚLIJ ZEZNANIE EMAILEM JAKO pdf.

Zeznanie się nie wysłąło, a do tego The Bat cały czas krzyczy mi:

Serwer nie dostarczył certyfikatu podczas sesji i nie ma takiego
certyfikatu w książce adresowej.

To połączeni może nie być bezpieczne. Skontaktuj sięz administratorem
serwera.

Obok dwa przyciski ale oba nieaktywne:
Podgląd certyfikatu
Dodaj do zaufanych.

Czy kontynuować?

No i dwie opcje - Ok, lub anuluj.

niestety wybranie któejkolwiek skutkuje pojawieniem się po kilku sekundach
ponownie tego komunikatu. I tak w kółko.

Gdzie win (the bat?) moze trzymac to żadanie wysłania?
Gdzie to próbuje wysłać? (nie podałem żadnego adresu, nie wybrałem z któego
konta bat ma wyjśc poczta)

O co kaman? :(

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")