Re: JakieÅ› nowe zabezpieczenia Windows XP?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri, 22 Mar 2013 22:14:39 +0100

W dniu 2013-03-22 21:47, Mr. Misio pisze:

> Nie wiem. Mam XP. OStatnio (od kilku lat) nic nie zglaszal odnosnie
> weryfikacji legalizacji. Ostatnio zas zglaszal gdy... wymienilem procesor na
> szybszy ;)

To nawet w przypadku jeśli nie ma połączenia z netem jest to zachowanie
prawidłowe :) Co by nie rozwijać, chodzi o tzw. id sprzętu generowane w
momencie instalacji systemu (nawet kiedy nie miał on dostępu do netu, w
szczególności widoczne jest to właśnie w tym przypadku).

--
Artur
0 weeks 1 day 13 hours 13 minutes 4 seconds and 686 milliseconds.