Re: pomóżcie,chce nagrywać muzykę na komórkę z laptopa jak to zrobić

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Thu, 21 Mar 2013 14:16:40 +0100

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Anerys
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Użytkownik "cac" <cacup_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak ktoś wspomniał, a ja spróbuję rozwinąć - (pardon za mocne słowa)
> gówniarzeria na lekcji informy, z dupowatym nauczycielem któremu pojęcia
> kindersztuba, czy netykieta są obce (a internet z przyległościami tym
> bardziej), bawi się grupami dyskusyjnymi. Urządzając sobie testy i
> wymyślając tematy dla upozorowania, że ma rzeczywiście jakiś problem.
> Na zwracaną uwagę właściwie reaguje odsetek znacznie poniżej 10%, przeważnie
> jest olewka mimo wielokrotnego upominania, albo chamskie i butne odpowiedzi
> [...]

O! Mógłbyś coś więcej o tym załatwieniu grupy w ich własnym gronie?
Bardzo lubię (i pewnie nie tylko ja) takie anegdoty.
A poniewaź usenet zamiera, to będzą też punkty za aktywność

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/