Re: Pojedyncze migające białe piksele na pulpicie Windows XP

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Wed, 20 Mar 2013 09:56:28 +0100

W dniu 2013-03-20 09:42, Radosław Sokół pisze:

> Prawdopodobnie obrazek ma na sobie piksele koloru traktowanego
> jako maska nakładki wideo. A że obraz wideo nie jest wyświet-
> lany akurat, to migają przypadkowe wartości. Zobacz, czy się
> to zmienia po puszczeniu jakiejÅ› sekwencji wideo.

Tragedia w odtwarzaniu wideo jest znacznie większa.
Nie tylko migają piksele (np odtwarzając film z jutuba), ale jakieś całe
poziome czarne pasy przelatują - zupełnie jak w jakimś starym filmie z
zakłóceniami z VHS.

Zamówiłem radiatory na pamięć karty graficznej. Liczę, że ich założenie
może coś poprawi, choć nie bardzo w to wierzę.

Ale co innego mogę zrobić, skoro sterowniki grafiki mam najnowsze?

--
MN