Re: Windows 7 Prof 64bity + czytnik kart inteligentnych

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Tue, 19 Mar 2013 15:06:48 +0100

Dnia 19-03-2013 o 14:36:32 Cortez82 <tomasz.felczak_at_gmail.com> napisał(a):

> Witam, mam dokładnie ten sam problem... czy udało Ci się go rozwiązać?
> pozdr.

O, widzę że problem jest znany ;-)

Też walczyłem z Win7 64bit - tyle że z czytnikiem SCR3310.
Dobrze już nie pamiętam, ale zdaje się że wywaliłem wszystko (w tym
czytnik) z systemu,
potem restart, instalacja Sigillum Sign 4.x x64 - w paczce były
sterowniki. I działa.
A może najpierw pozwoliłem zainstalować się sterownikom Windows, a potem
przykryłem je instalacją?

Ciekawe, że instalka wersji 4.2.2 ma 31 MB, a 4.0.17 41 MB. Sterowniki?

--
Brak sygnaturki.