W8 - długi czas startu

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Tue, 19 Mar 2013 12:24:38 +0100

Witam,

Zmieniłem sprzęt z platformy Intela na AMD, oprogramowanie jest
identyczne. Obserwuję dziwną przypadłość od momentu zmiany. Mianowicie
zostawiam komputer w hibernacji, uruchamiam go i dość często ale nie
zawsze obserwuję, że monitory uruchamiają się z opóźnieniem 20-30s.
Czasem włączą się natychmiast, wyświetla się ten bezużyteczny ekran
blokowania a i tak muszę te 20-30s odczekać aż zacznie reagować na
klawiaturę i będę mógł się go pozbyć. Czasem komputer jest gotowy do
pracy po 8s (tak jak poprzednio miewałem za każdym razem). Jak można
zdiagnozować co się dzieje?

Nie jest to jakaś wielka uciążliwość lecz jeśli można się jej pozbyć, to
chętnie to zrobię.

--
Pozdrawiam
Marek